.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا ۳ تیر در جاده‌های مازندران
رئیس پلیس راه مازندران ازاعمال محدودیت‌های ترافیکی درجاده‌های ارتباطی استان تا روز شنبه ۳ تیر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی وتسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه در جاده‌های ارتباطی استان اعمال می‌شود.
وی افزود: تردد موتور سیکلت‌ها به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری تا ۶ صبح روز شنبه ۳ تیر از محور‌های کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محورکرج چالوس ممنوع است گفت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۲ بعدازظهر تا ۲۴ روز جمعه ۲ تیر از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
سرهنگ قدمی افزود: تردد همه تریلر‌ها در محور هراز ممنوع و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز، فردا از این محور ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران افزود: در محور فیروزکوه هم تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲ تیر از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.
سرهنگ قدمی گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی درمورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.